Sejak kebelakangan ni asik lapo je la aku... makan and makan and makan... btol stress ni... actually, this week is my killer week... bz sebz2nya... sabo je la... kalo bleh nk skip je minggu ni.. tapi x leh la... huhuhu...nk wat mcm ne tepaksa la...
So, hari ni aku just nk share gambo raya la sbb skang musim raya lagi.. hehehe....
Monday, October 13, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
My Social Media
Frens...
Most Viewed Page
Followers
Nuffang Ads
https://www.facebook.com/kly.jalil
https://www.instagram.com/kly_jalil/
Popular Posts
-
Perhimpuna ISA 1/8/09 dkt area KL hari ni really freaks me out Imagine it happen rite away in the middle of city center Dkat gila nk mam...
-
Suddenly, I read this story which I feel so meaningful... Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung... Tiba-tiba CINTA terjatuh dal...
-
Yes, and I know... I've didn't updated my blog for so long!!! hahaha Looking back of what's happened to me So much...
Featured Post
DEPRESSION, CANCER, AUTISM AND CYST IN MY LIFE
Caution: Long post 30 March 2020... Kalau arwah emak hidup lagi, maka genaplah umur emak 60 tahun hari ini. Just want to share....sebab me...
No comments:
Post a Comment