Saturday, August 15, 2009

My Weekend...Pt 2

Weekend ku yg lalu
pergi exam PTD yg aku rasa mcm hampeh je aku jawab
and menghabiskan lebihan masa aku dkat shah alam with nona

PTD?
yup PTD...
Aku mcm x sangka lak terdapat exam tu
but deep in my heart i am truly not confident with that
exam
seriously
hahahahaha....
kelakar...

For me this is the most exam yg plg2 main2 yg pernah aku jwb...
Serius x prepare lgsung...
Pergi sana je...
Muka org lain semua confident je
Aku lak zero...

So aku pegi je la jwb dengan penuh keredhaan
Aku jwb ape pun aku tatau
Nk pegi sekolah tu pun satu hal
Nasib la sampai kan...
Mcm x adventure lak nk mencari sekolah 2 pagi2 buta kan

Balik je umah aku pengsan jap
Bgun basuh kain aku yg berlambak2 and tup
terbang p shah alam

Dkat shah alam je melepak ngan nona
esoknya pula teman nona melepak ngan ehem2nya satu hari gak la dkat dataran shah alam tu
eh sampai ke mlm jugak la bru gue pulang

esoknya ambik kau...
demam terus aku
sampai la skang aku mcm x brapa sihat lagi ni
nk dekat seminggu aku merana
adeh
benci betul kalo sakit
mak aku marah
dia ckp aku kalo sihat mmg x ingt dunia
dh sakit baru nk igt
wahahaha...

ni la aku...
nk wat mcm ne...
so hari ni aku cuti aku stay je la dkat umah
merehatkan diri yg x berapa nk sihat ni
tido je la kejenya
x bagus btoll
eh biarla
haaha


esok plak pagi2 dh nk kena masuk keje...
masuk kol 8
warghhh
malasnya nk bgun
tp nk wat mcm ne
x keje xde duit
xde duit xde nk bli brg
xde brg x happy
x happy nnti stress
so jawapan dia is knala keje.....

~~~ the end ~~~

cik nona i....hehehehe

nona ngan mr ehem2...

Me ngan mr x pax jerrr. huhuhuhu



Melepaks x hingat dunia.....

No comments: