Monday, July 21, 2014

Pasrah

Kosong..
Kebanyakannya mmg begitu...
Hatiku tidak lagi merasakan apa2

Adakah itu normal?

Apa yg ada di benak fikiranku sekarang 

Teruskan kehidupan
Jalankan tanggungjawab
Berbuat baik

Sekali skala aku gelisah
Memikirkan ttg perasaanku

Kerna..

Perasaan aku tidak lagi seperti dulu
perasaan lama itu sudah tiada lagi
Tiada lagi 

setelah ape yg tjdi
ya... sifat maaf tu sudah lama diberi
tapi hati yg terluka xpernah hilang peritnya

Sungguhpun diubati dengan pelbagai cara
hati ini tidak kembali kepada keadaan asalnya

Telah ku cuba segalanya
aku xdapat kembalikan perasaan dulu

setiap kali aku cuba
hanya air mata yang melangkaui ku.

aku pasrah..


namun tetap bersyukur 
kerna 
perasaan itu tetap ada hanya pada seorang
perasaan yang sama seperti dulu
hanya kepada
"Firoos Fauzaan"


No comments: